وبلاگ

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

سفر به دل طبیعت و گردشگری بخش مهمی از زندگی انسان هاست و همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. یکی از موارد مهم برای هر سفر کیف یا کوله پشتی مناسب است که مورد استفاده قرار می‌ گیرد. هر نوع سفر، فعالیت و یا جابه جایی نیاز به نوع خاصی از کیف یا کوله پشتی دارد که باید با توجه به نوع آن انتخاب شود.

کیف های ویژه کوهنوردی

کوهنوردی همواره یکی از ورزش‌ های محبوب و پرطرفدار در دنیاست که خیلی از افراد به آن علاقه دارند. برای این نوع سفر‌ها کوله های کوهنوردی با ویژگی‌ های خاصی مانند ضدآب بودن، استقامت بالا، وزن سبک و دارا بودن فضای مناسب و سیستم تنظیم بار و پشتیبانی از کمر بسیار مهم است. این کیف‌ ها معمولا دارای بند شانه ای و بند سینه ای هستند که کمک به توزیع وزن بر روی بدن می‌ کند.

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

کمپینگ و کوله پشتی های تاکتیکال

کمپینگ و سفر به مناطق خارج از شهری نیز از تفریحات بسیار محبوب افراد بوده که سبب شده تا برای مدتی اندک بتوانند از زندگی شهری خود فاصله بگیرند و تجدید ارتباط با طبیعت داشته باشند. برای کمپینگ و اقامت در جنگل یا مناطق خارج از شهر و داخل طبیعت، کوله پشتی تاکتیکال یک گزینه عالی به حساب می آید چرا که این کوله‌ ها دارای بیشترین مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و شرایط سخت مانند ضربه و سایش هستند. همچنین دارای چندین جیب و قسمت های تقسیم شده برای قرار دادن انواع لوازم ضروری برای کمپینگ هستند.

کیف های کمری با تنوع بسیار بالا

در صورتی که مسافت های کوتاه اما مداومی را در طول روز طی می کنید و نیاز به یک کیف سبک، قابل حمل و راحت دارید، کیف کمری یک انتخاب مناسب است. این کیف‌ ها اغلب بر روی کمر قرار گرفته و دارای جیب هایی با فضای متناسب اند که به راحتی نیز قابل دسترسی هستند. آنها معمولا دارای چندین جیب کوچک و بزرگ برای جدا کردن لوازم شخصی هستند.

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

کیف اسپیکر JBL

دیگر استفاده مهم از انواع کیف و کوله پشتی برای سفر، جهت حمل و جابه جایی انواع اسپیکرهاست. برند JBL علاوه بر تولید اسپیکرهای بی رقیب و با کیفیت، با کیف های اسپیکر خود به یکی از محصولات محبوب و با کیفیت در دنیای اسپیکرهای قابل حمل تبدیل شده است.

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

این کیف با جای دادن یک اسپیکر بلوتوثی قدرتمند به همراه کابل و دیگر لوازمش که امکان اتصال به دستگاه های مختلف از جمله گوشی های هوشمند، تبلت و لپتاپ را فراهم می کند، طراحی شده است. کیف اسپیکر حی بی ال، علاوه بر استقامت مثال زدنی، دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز می باشد. این کیف به عنوان یک همراه ایده آل برای مهمانی ها، سفرها و فعالیت های خارج از منزل شناخته می شود.

انواع کیف و کوله پشتی برای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *